Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Snažíme se šetřit přírodu
a proto využíváme obalový
materiál od místních firem,
zákazníků nebo dodavatelů
Krabice třídíme dle stavu.
Výplň balíků tak aby zboží
dorazilo bez poškození.
Novou folii pouze v případě
poškození zboží přepravou.
Tato služba Vám nabízí možnost
za pomoci moderní technologie,
nechat vyrobit originální fixaci
do kufru dle Vašich požadavků
nebo nechat zvěčnit třeba logo
na kufr i fixaci. Smysl pro detail
a individuální přístup. Další
podrobné informace se dozvíte zde.
Rodinná firma Apeno.cz vznikla
malém městě v Krkonoších. Začaly
jsme s prodejem kufrů a boxů,
Pak přišla zakázková výroba fixace,
byly jsme jedna z prvních firem která,
se takto specializovala. Snažíme
se stále zdokonalovat. Učíme se z chyb
a dbáme na spokojenost zákazníka
Potřebujete se zeptat na stav
objednávky, nebo máte jiný
dotaz?
Napište nám na chat nebo
prostřednictvím emailu.
Na telefoním čísle jsme
od pondělí do pátku
od 10:00 do 15:00.
© 2023 Michael Kraus - Revoluční 1280, 543 01 Vrchlabí - tel.: +420 732 710 819, e-mail: info@apeno.cz
Shop máme od wpj.cz | Klasická verze | Nastavení cookies