Máte dotaz? Zavolejte nám +420 732 710 819

Jste tu poprvé? Zaregistrujte se

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.

  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.

  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.

Máte dotaz ? Napište nám na chat nebo prostřednictvím emailu. 
Na telefonu jsme od pondělí do pátku od 10:00 do 15:00.

BALÍKY JSOU ZABALENY Z JIŽ POUŽITÝCH OBALŮ.

Snažíme se šetřit přírodu a využíváme obalový materiál od místních firem, zákazníků nebo od dodavatelů. Krabice třídíme dle stavu, výplň balíků tak aby zboží dorazilo bez poškození. Novou folii pouze v případě poškození zboží přepravou. 

OSOBNÍ ODBĚR

Možnost osobního odběru ve Vrchlabí.

Osobní přístup ke každému zákazníkovi.

 

ZBOŽÍ SKLADEM ODESÍLÁME IHNED

Díky velkému množství objednávek odesíláme skladové zboží do 2-4 pracovních dnů.

ZAKÁZKOVÁ VÝROBA

Možnost nechat si u nás ,vyrobit originální fixaci do kufru dle Vašich požadavků. Individuální přístup a další podrobné informace se dozvítezde.

Přihlášení

Zapomněli jste heslo? Pošleme Vám nové.
Jste tu poprvé? Vytvořte si nový účet.